Lifestyle 18.03.2016

Życie polskich blogerek

Ambitne, młode dziewczyny bez kompleksów chętnie deklarują miłość do mody i stylu. Promują ubrania i dodatki, bywają na ściankach, użyczają twarzy do reklamowania produktów różnych firm. W polskiej pierwszej lidze panuje spora konkurencja, a z pozowania do zdjęć i spędzania czasu wśród gwiazd czy na premierach są naprawdę niezłe pieniądze.

 

Honey

Honorata Skarbek zaczynała karierę od umieszczania w sieci filmików, prezentujących jej umiejętności wokalne. Bardzo aktywna w sieci polska celebrytka i wokalistka pozuje na ściankach i prowadzi lajfstajlowy, dość popularny blog, choć nie lubi być identyfikowana z szafiarkami. Niedawno przyznała się do uzależnienia od zakupów i posiadania ponad 100 par butów (w tym 70 par szpilek). Chwali sobie bycie osobą publiczną, bo sporo ubrań i dodatków otrzymuje w prezencie. Na swoim blogu Honorata zamieszcza dużo zdjęć w bikini czy z zagranicznych podróży, m. in. do Hiszpanii, USA, Francji, Zanzibaru czy na Maltę. Jak dowiadujemy się z Party.pl, Honey współpracuje z licznymi markami odzieżowymi: sklepem Moodo czy loveitshop.com, dla których zaprojektowała serię bluz i stworzyła własną markę Soul Bird.

 

 

Maffashion

Marka czołowej polskiej blogerki modowej o świetnej intuicji, Julii Kuczyńskiej warta jest prawie 40 milionów złotych. Śliczna i skromna dziewczyna otrzymuje ponadto najwięcej prezentów od firm i projektantów i bardzo dobrze odnajduje się w świecie celebrytów. Jako jedna z 4 osób z całego świata wzięła udział w kampanii Bershki, była ambasadorką Gatty, promowała jogurty Danone. Wszelkie statystyki potwierdzają jej status. Na prestiżowej międzynarodowej stronie dedykowanej modzie lookbook.nu jej stylizacja zajęła pierwsze miejsce i zdjęcia Julii obiegły świat. Ma własną markę ubrań Staff by Maff.

 

Macademian Girl

Egzotyczna, odważna i zawsze uśmiechnięta Tamara Gonzales Perea nazywana jest kolorowym ptakiem polskiej blogosfery. Jako pół-Peruwianka często padała w dzieciństwie ofiarą rasizmu. Zachwyca niesamowitym doborem kolorów i przyciągającymi wzrok stylizacjami, a jej kolekcja strojów zajmuje powierzchnię średniego mieszkania. Jest telewizyjną ekspertką od mody, a w szafie ma m. in. płaszcz od Yves Saint Laurent czy kamizelkę od Dolce&Gabbana. Możemy zobaczyć ją w nowej serii telewizyjnego programu „Agent”, w której wzięli udział także Hubert Urbański, Michał Szpak, Rafał Maślak czy Vienio.

 

Jessica Mercedes

Jessica Kirchner to jeden z najczęściej spotykanych na salonach i pokazach gości, ale przeciwnicy zarzucają jej nie najlepszą dykcję. Stylizacje popularnej szafiarki, często zapraszanej do programów telewizyjnych, ukazały się w najlepszych magazynach branżowych, była oficjalną blogerką firmy Rimmel, prowadziła program o modzie w Eska.tv i wystąpiła jako komentatorka w „Top Model”. Jej marka jest wyceniana na 37 milionów złotych. Jessica od lat związana jest z tym samym tajemniczym mężczyzną spoza show biznesu, którego prywatności konsekwentnie strzeże. W Walentynki wybrali się na romantyczną kolację do Atelier samego Wojciecha Amaro, gdzie za 8 wykwintnych dań zapłacili 990 zł, a zdjęcie z różowym minideserem zachwyciło fanów blogerki.